سلام من هپی ام این وب 1 سال و خورده پیش به وجود اومده راستش کسی که به وجودش آورده دیگه نیست!! خواستم توی 30 امین روز نبودنش جایی که دوست داشت باشه واسش یه پست بزارم...... پست آخر این ماه!!!

سلام ایمان چه خبر داداش بدون من حال میکنی مگه نه یادته وقتی اولین بار میخواستی موتور یادم بدی نزدیک بود توی جاده بندر بخوریم به اون پیرمرده که بعدا بهش میگفتیم حریص  😭 یادته وقتی ویکمو شکوندی کتکت زدم ببخشید بابت همش معذرت میخوام من هیچ وقت شبیه شما دوتا نبودم یگانه اینقدر استیکر خنده استفاده میکرد که اعصاب همه خورد میشد!!! خیلی نامردین ما 17 سال با هم بودیم دوستای جون جونی بودیم!! ولی شما یهو ول کردین رفتین!!! ایمان میبینی همیشه میگفتی من بدرد همه میخورم داداش خوب به درد خوردی اندامای بدنت خیلی ها رو نجات داد لعنتی یادته اولین اجرای g.a تمام نتا رو تو نوشته بودی نمیدونم با کدومتون شروع کنم خواهر برادری دیوونه وار خوب بودین!!!


یگانه عزیزم  30 روزه که نیستی الان که اینو مینویسم 10 دقیقه مونده به مرگت!!! یادته اولین بار اون قالب خبریه رو گرفته بودی میگفتی بیا بریم وب بزنیم!! آخرشم وبو درست کردی هی گفتی بیاین هم من هم ایمان اذیت میکردیم نمیومدیم!!! ولی ول نکردی!! این همون وبه هست!! هر موقع بهت میگفتم آرزوت چیه میگفتی میخوام 1400 رو ببینم 

تا بهش رسیدی رفتی !!! اولین وبی که طراحی کردی رو یادته؟!! عکس فوترشو واسم فرستادی!!

اولین فوترت

هنوز دارمش 😭 همیشه اینقدر میخندیدی که ایمان بهت میگفت سیس هپی!!!! منم الان تو خونتم!!! به اسم هپی!! دستام میلرزه!!!کاش زود تر اومده بودم توی این وب کاش با هم بودیم لباس g.a رو یادته تو انتخاب کردی اون بار تو استان اول شدیم!!! همه چیز یادمه!!! هردوتون همه جا هستین!! همه جا میبینمتون!!!...........هعییییی بلاخره با ایمانت یگانه شدی!!!

آهنگ مورد علاقتم میزارم تا گوش کنی ، قول میدم هر روز از استیکر خنده استفاده کنم راستی دیروز تولد ایمان رو بهش تبریک گفتی بگو آخرین نفرتون منم خیلی زود میام دلم نمیخواد بدون شما... خیلی سخته! 

در آخر لاو یو گایز تو بهشت خوش باشید ادبی های من🖤

این پست آخرین پسته این ماهه کن و چسناله نیست من بهترین دوستامو از دست دادم!! با چسناله فرق میکنه